Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co je na ženách hnusného

Přetla jsem článek o tom, co je na ženách hnusného. A mé sebevědomí utržilo těžkou ránu - jsem ztělesněním hnusné ženy!

Článek jsem přečetla, jak jinak, v časopise pro muže, protože my ženy obvykle nemáme tendence na své slabosti jakkoli upozorňovat. Autor článku se chytře schoval za iniciály KP, zřejmě v obavě před násilnou depilací sousedkami - feministkami a mimo jiné uváděl následující "hnusnosti":

1. Jakékoli tělesné ochlupení

Jsem přesvědčena, že touha po hladce oholených nohách a jiných částech těla, které pak lysé vydrží údajně až tři týdny, mě jednou dožene k alkoholismu. Než jsem totiž schopná na svou srst vytáhnout epilátor a všechno bez milosti vytrhat, musím se na tuto proceduru připravit a to nejlépe tak, že se namažu. Zevnitř. A nejlépe něčím, co má víc jak 12% alkoholu. Jak se blíží léto, náročnost na hladkou pokožku stoupá a s tím i spotřeba lihovin. Mám sice nožky hladké jak dětskou prdelku, zato mi začal záhadně červenat nos a tvrdnout játra. Ale to zřejmě hnusné není. A až přestane alkohol jako lokální anestezikum fungovat, investuji do křovinořezu. Sice budu muset objíždět obden, ale alespoň to bude bezbolestné i bez chemických podpůrných prostředků.

2. Celulitida

 KP si asi myslí, že celulitida je jaksi dobrovolná, nebo že když už jsme jí obdařeny, stačí zajít do drogérky, koupit zázračný krém za šest stovek a holka se lekne a přeskočí na šedesátiletou dvoumetrákovou sousedku. Jenže celulitida není blecha a když se jednou zakousne, už nikam nepůjde, po dobrém ani po zlém.

3. Povislá prsa

Tak hele, ženy jsou od přírody stvořeny k mateřství, muži musí tedy snášet jeho velejší účinky jako jsou povislá prsa, nechuť k sexu a časté migrény. Mají za to spoustu výhod, které ovšem nevymyslela příroda, ale pedantští mužští předchůdci, jako například teplé večere (donáškový servis a pizza z mrazáku se samozřejmě počítají) nebo vyžehlené košile. To za ty prsa ala plácačka na mouchy stojí, ne?

4. Zápach z úst po ránu

 Tak kdysi dávno, když jsem byla ještě svobodná rajstajblice, jsem vstávala v pět, abych si našminkovala obličej, vyčistila zuby a pak se tajně vkradla do postele, kde jsem dalších pár hodin přestírala spánek a dýchala miláčkovi do obličeje dech s příchutí skořice nebo peprmintu. O kolik hodin spánku jsem se tím já tajtrlice připravila, a to jen proto, abych si nakonec vzala chlapa, kterému jsem po dvou hodinách známosti poblila polobotky. Zápach z mých úst v té chvíli si ani nechtějte představovat.

5. Neupravené nehty

Zkuste strouhat dvě kila brambor s francouzskou manikůrou.... pochopíte.

6. Bokové džíny na ženách s velikostí nad 36

Navrhuji protestní pochod před dílnami známých návrhářů a oděvních společností, donutíme ty 40ti kilové gaye, aby začali dělat džíny od velikosti 38 s pasem na gumu končícím těsně po prsama!

7. Nošení tepláků na doma

 Snažila jsem šůrovat záchod a smažit řízky v lodičkách na jehlách a kožené minisukni s topem, co odhaloval téměř celá (povislá) prsa, ale hned při prvním pokusu mi horký omastek stříkl na jedno ňadro (mám tam od té doby jizvu velikosti mexického dolaru) a jak jsem tak pištěla a skákala, tak jsem jaksi uklouzla na čerstvě naolejované podlaze, po minisukni jela dobrý metr a poté se zapíchla lodičkami do sádrokartonové zdi. Poté jsem to vzdala a vrátila se k tričku, co pamatuje chmelové brigády na střední a teplákům, co pamatují cestu z dalekého Vietnamu.

8. Drbání

Prostě ráda mluvím, s tím se nedá nic dělat. Kam vlezu, tam mluvím. Krásně se s manželem doplňujeme, protože on naopak nemluví vůbec. Tuhle jsem špiclovala za rohem, kdy seděl u ohníčku s kamarády, očekávala jsem nějaké pikantnosti, a dočkala jsem se ... ticha. Po pěti minutách někdo z nich řekl, jaká je tma (kdo by to byl očekával v 11 v noci), zase pět minut ticha, pak další něco jako že zítra dobře potáhnou ryby a pak už jsem nudou zívala a šla si zadrbat ke kamarádce o něčem strašně nedůležitém, jako kolik má Angelina Jolie nových dětí nebo proč se proboha musel vzít Johny Deep ženskou co nemá na rovnátka. Není krásné, jak jsme my ženy sdílné?

9. Hysterie

Nevím jak ostatní hysterky, ale JÁ nikdy neječím bez důvodu. Fakt. A věřím, že kdyby muži 5x denně utírali počůraná prkýnka, každý večer odklízeli ponožky, které se záhadně objevují všude jen ne v koši na prádlo, a celé dny trávili s pekelnými dětmi, aniž by si k přežití dne dopomáhali návykovými látkami, byli by hysteričtí TAKY.

10. Ufňukanost a nesamostatnost

Strašně ráda bych tu almaru přestěhovala sama a umožnila tak manželovi zasloužený odpočinek po osmihodinové vyčerpávající dřině v práci, ale jaksi na to nemám fyzickou kapacitu. A dokud nezačnu fňukat, bude mi stále tvrdit, že to udělá "za chvíli" nebo "zítra" (a je schopen tvrdit to dalších pár měsíců, dokud nezačnu fňukat nebo hysterčit).

Jak jsem řekla, byl to šok. Dosud jsem si každé ráno v růžových brýlích poskočila před zrcadlem a řekla si "Nahá jsi krásná"! Ale po přečtení tohoto článku se růžové brýle roztříštily a já byla nucena pohlédnou realitě do očí. Potlačila jsem touhu spáchat sebevraždu utopením v ústní vodě (v teplákách!), a rozhodla se zapátrat, jak špatně na tom vlastně jsem. Začala jsem na ulici tajně pozorovat kolemjdoucí ženy a hledala takovou, na které by nebylo nic "hnusného". Prostě dokonalou ženu. Dokonce jsem při této pátrací misi dostala málem přes ústa, protože skupině steroidy živených černošek se nelíbilo, že jim upřeně čumím na zadek (na tmavší pleti se celulitida blbě hledá). I manžel se do mé mise zapojil, bohužel pro něj ale brzo skončil (s otiskem boty na pozadí), protože nevěřím, že ve výstřihu kolemjdoucích hledal celulitidu. Nejspíš si stejně myslí, že je to druh akvarijní rybičky.

Dlouho jsem byla v hledání neúspěšná. Když už jsem se radovala že jsme prostě více či méně hnusné všechny a krasavice na obálkách módních časopisů mají tu celulitidu a pupínky jen vyretušované, jsem je našla. Před základní školou. Dokonalé téměř-ženy. Opálené čtrnáctileté nožky, ladně navlečené v minisukýnkách či bokových džínách velikosti 34, na pevných stehnách po celulitidě ani památky, chlupy ještě nevyrašily, zato prsa už ano, ale tak nedávno, že ještě neměla čas povisnout. A došlo mi, že autor onoho seběvědomí vraždícího článku je nejspíš ..... PEDOFIL!!!!!

 Takže milé "hnusné" dámy, kašlete na KP a jemu podobné, nejspíš jsou stejně plešatí, hnusní a čas tráví nabízením bonbónů čtrnáctiletým dokonalým krasavicím před základní školou :)

Autor: Markéta Švorcová | sobota 27.6.2009 6:30 | karma článku: 38,53 | přečteno: 3516x
  • Další články autora

Markéta Švorcová

Hodíme se k sobě, miláčku?

Tohle mi v Cosmopolitanu zatajili. Tvrdili, že aby byl vztah šťastný, musíte mít společné koníčky, být k sobě přitahováni a umět se spolu smát. Jenže nějak zapomněli zmínit stejnou termoregulaci.....

2.8.2009 v 7:30 | Karma: 23,91 | Přečteno: 2060x | Ostatní

Markéta Švorcová

nový článek

.............................................................................................................................................................................................................

26.7.2009 v 17:10 | Karma: 7,23 | Přečteno: 1479x | Diskuse| Ostatní

Markéta Švorcová

Těhotenská degenerace

aneb pupíčky, mimískové a jiná zvěrstva .........................................

26.7.2009 v 6:14 | Karma: 24,90 | Přečteno: 2040x | Ostatní

Markéta Švorcová

Kokokodák

Když mi bylo osmnáct, byla jsem děsně drsná. Zelené vlasy, černé svršky i spodky a "cool" výraz v ksichtu. V kině na Titanicu, když se božský Leo potápěl, úplně mrtvý a úplně zmrzlý, jsem se řehtala jako zhulená kobyla a při scéně z filmu Slunce, seno, kdy Helenka Růžičková dojatě frká při Angelice, jsem si ťukala si na čelo a myslela si něco o psycho starší generaci. Jediné, co mě v té době dokázalo dojmout až k slzám bylo dočasné odstavení kapesného.

18.7.2009 v 6:09 | Karma: 34,20 | Přečteno: 3889x | Diskuse| Ostatní

Markéta Švorcová

Po čem muži touží

Aneb éterická bytost versus hrošice s velkým zadkem...................................

4.7.2009 v 6:30 | Karma: 25,71 | Přečteno: 2087x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3063x
Kdybych psala dobře, tak se tím živím, ale protože jsem průměrná, berte prosím mé pokusy s rezervou a nevážně, neb píšu s velkou porcí nadsázky:)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám