Nezařazené

Markéta Švorcová

Hodíme se k sobě, miláčku?

Tohle mi v Cosmopolitanu zatajili. Tvrdili, že aby byl vztah šťastný, musíte mít společné koníčky, být k sobě přitahováni a umět se spolu smát. Jenže nějak zapomněli zmínit stejnou termoregulaci.....

2.8.2009 v 7:30 | Karma článku: 23.91 | Přečteno: 2060 |

Markéta Švorcová

Těhotenská degenerace

aneb pupíčky, mimískové a jiná zvěrstva .........................................

26.7.2009 v 6:14 | Karma článku: 24.90 | Přečteno: 2040 |

Markéta Švorcová

Kokokodák

Když mi bylo osmnáct, byla jsem děsně drsná. Zelené vlasy, černé svršky i spodky a "cool" výraz v ksichtu. V kině na Titanicu, když se božský Leo potápěl, úplně mrtvý a úplně zmrzlý, jsem se řehtala jako zhulená kobyla a při scéně z filmu Slunce, seno, kdy Helenka Růžičková dojatě frká při Angelice, jsem si ťukala si na čelo a myslela si něco o psycho starší generaci. Jediné, co mě v té době dokázalo dojmout až k slzám bylo dočasné odstavení kapesného.

18.7.2009 v 6:09 | Karma článku: 34.20 | Přečteno: 3889 | Diskuse

Markéta Švorcová

Po čem muži touží

Aneb éterická bytost versus hrošice s velkým zadkem...................................

4.7.2009 v 6:30 | Karma článku: 25.58 | Přečteno: 2087 | Diskuse

Markéta Švorcová

Co je na ženách hnusného

Přetla jsem článek o tom, co je na ženách hnusného. A mé sebevědomí utržilo těžkou ránu - jsem ztělesněním hnusné ženy!

27.6.2009 v 6:30 | Karma článku: 38.50 | Přečteno: 3516 | Diskuse

Markéta Švorcová

Je masturbace na dětském hřišti OK?

Nějaký ten pátek zpátky vám jdu takhle odpoledne parkem a tam, za keříky oddělujícími dětské hřiště, stál ON. Nikoli mého srdce šampión, ale můj první opravdavový úchylák. S kalhotami u kolen prováděl charakteristické pohyby pravou rukou a slastně při tom vzdychal.

20.6.2009 v 6:00 | Karma článku: 34.20 | Přečteno: 3996 | Diskuse

Markéta Švorcová

Jak porodit génia

Byla jsem přesvědčená, že jiné než geniální dítě prostě mít nemůžu. Genetickou přeurčenost k průměru jsem se rozhodla obelstít věcmi jež jak známo IQ dětí zvyšují.

17.6.2009 v 14:30 | Karma článku: 29.44 | Přečteno: 2451 | Diskuse

Markéta Švorcová

Tři v posteli

Aneb nějak se to zvrtlo.

16.6.2009 v 8:00 | Karma článku: 21.49 | Přečteno: 2353 | Diskuse

Markéta Švorcová

Co jsem celý den dělala? Šťourala se v nose, miláčku...

Manžel mi závidí mateřskou dovolenou. Závidí zejména ráno, když se marně snaží nastartovat našeho věčně zabejčeného čtyřkolého oře a odkvačit do práce, zatímco já se po domě potácím se zelenajícím se obličejem, v pyžamu, a jediné co mám do 9 hodin na programu je 1. vypít hektolitr kávy a 2. nepodlehnout nutkavé touze zalézt zpátky do postele a pustit dětem krtka (a přehrávač nastavit na continuous play).

13.6.2009 v 5:32 | Karma článku: 38.70 | Přečteno: 6698 | Diskuse

Markéta Švorcová

Nejsi moje máma... tak drž hubu!

Donedávna jsem si myslela, že všechny děti jsou prostě děti, roztomilé a nevinné, minimálně dokud neudeří puberta. Nedělní zážitek mě ale přesvědčil o tom, že děti jsou obrazem svých rodičů a někdy je to obraz nepříliš povedený...

11.6.2009 v 14:48 | Karma článku: 38.45 | Přečteno: 3124 |
Počet článků 11 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3063
Kdybych psala dobře, tak se tím živím, ale protože jsem průměrná, berte prosím mé pokusy s rezervou a nevážně, neb píšu s velkou porcí nadsázky:)

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více